esmaspäev, 4. oktoober 2010

II etapp - meie teadmiste kaardistamine

Kuna meie multifilm valmib Elyna magistritöö raames, siis peame teda ka teaduslikust aspektis aitama. Selleks, mõtles Elyna välja "Hea halguse" mudelist lähtuvalt mõned küsimused, mille abil tahtis ta teada, mida me multifilmidest üldse teame ja teada saada tahame.
Kogu mutlifilmi projekt on jagatud mitmeks etappiks ning üheks esimeseks etapiks oli meie intervjueerimine.
Selleks leppisime kokku 8nda oktoobri hommiku, kus õpetaja Merle meie käest küsimusi hommikuringis küsis ja õpetaja Kairit oli väga tubli operaator ning võttis selle kõik filmile. Elyna ise rühma ei tulnud ning üldse püüab ta meid võimalikult vähe "segada" ja suhtleb meiega läbi õpetajate. Nii tulevad uurimistulemused ja järeldused kõige loomulikumad ja vahetumad. Aga talle väga meie salvestused meeldivad ja väga-väga tahaks ta meiega rühmas koos seda multifilmi teha.

Mida õpetaja Merle meilt siis täpselt küsis?
Elyna mõtles välja kolm peamist küsimust, mida õpetaja meie jaoks natukene kohendas.
1) Mis on multifilm?
2) Milliseid multifilme me teame ja mis meile meeldivad?
3) Kas me teame, kuidas multifilme tehakse?
4) Mida uut me tahaksime multifilmide kohta teada saada?

Miks me kõik oma tegevused filmime? Tegelikult seda ei peagi tegema, aga me lubasime Elynat tema magistritööga aidata ja nii on tal lihtsam meie mõtteid ja ideid korduvalt kuulata ning analüüsida. Meie vanemate käest küsis ta ka luba ja nad olid nõus. Lisaks tahab Elyna multfilmi tegemise protsessist teha lühikese õppefilmi ja me isegi tahaks ennast pärast vaadata, kuidas me seda kõike tegime. Sest see on päris pikk protsess ja kevadel me ei mäletagi äkki, mida me talvel täpselt tegime.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar